6 Ocak 2013 Pazar



Sayın Milletvekilimizi düşüncelerini açıkca ifade etmesinden dolayı tebrik ediyorum.Çok güzel ve dogru konuşmuş.
Çünkü koskoca Türkiye Cumhuriyeti teröristle pazarlık edemez.Devletimizin büyük iradesi  pkk yı bitirebilecek kapasitededir.  MİT Müsteşarı Hakan Fidan’ın İmralı’da bölücü başı Abdullah Öcalan ile pazarlık masasına oturması,kınıyorum.Yüce Türk milletinin Allah yar ve yardımcısı olsun diyorum.Sayın vekilimize
teşekkür ediyorum bu açıklamalarından dolayı helal olsun.



 AKP Manisa Milletvekili Selçuk Özdağ, sert bir çıkış yaptı: Benim binlerce askerim şehit edildi. Ana rahmindeki bebekler bile öldürüldü. Böyle bir ortamda bütün hesap görülmeden defter kapatılamaz. Üniter yapı, tek bayrak, tek dil Genel af, ev hapsi gibi söylentilere de tepki gösteren Özdağ, üniter yapı vurgusu yaptı: Hak ve özgürlükler; taviz vermeden, üniter yapıya zarar getirmeden, demokratik özerklik teranesine iltifat etmeden, tek bayrak, tek millet, tek vatan, tek dil diye gündeme gelmeli.. AKP Manisa Milletvekili Selçuk Özdağ, “Binlerce askerim şehit edildi. Ana rahmindeki bebekler bile öldürüldü. Böyle bir ortamda bütün hesap görülmeden defter kapatılamaz” dedi. 

0 yorum:

Yorum Gönder